Integration med Microsoft Dynamics

Problemfri integration – problemfri kundeservice

Få fuldt udbytte af din Microsoft Dynamics-løsning ved at integrere den med Intelecoms kontaktcenterløsning. Intelecom giver agenterne alle de værktøjer, de skal bruge – i en enkel grænseflade – når de skal udføre vigtige opgaver inden for Microsoft Dynamics. Integration mellem Intelecom og Microsoft Dynamics gør, at agenterne ikke længere skal skifte mellem applikationer, når de skal tjekke ting eller udføre opgaver. Ved at koble Intelecom og din CRM-løsning sammen får du en komplet kontaktcenterløsning med et kraftigt IVR-system, som gør, at du kan drage nytte af funktioner som f.eks. kompetencebaseret routning af kald, call blending og call back.

Styrk kundeloyaliteten, og gør arbejdet lettere for agenterne
Hver gang en kunde ringer til din organisation, får agenterne vist de oplysninger om kunden, der er gemt i Microsoft Dynamics: kontaktinformation, aktivitetslog, sagsbemærkninger osv. Dette giver en mere engagerende, tilpasset oplevelse og dermed bedre kundefastholdelse.

Éngangsintegration i skyen med Microsoft Dynamics – centrale funktioner og fordele:

  • Når du tager telefonen, får du vist information, som gør, at du kan give et svar, der er tilpasset kunden.
  • Indbyggede funktioner til kontrol af samtaler giver god styring og øget produktivitet.
  • Du sparer tid gennem automatisk logføring af samtalen og automatisk udfyldning af relevante felter.
  • Du får overblik over køerne, så arbejdet kan gøres mere effektivt.
  • Ledere får realtidsoverblik over, hvilke agenter der er til stede, og over hvem der gør hvad.
  • Den kompetencebaserede routning gør, at henvendelserne ikke kun bliver besvaret af den agent, der først bliver tilgængelig, men af den bedst kvalificerede og først ledige agent.

Bedre indsigt
Microsoft Dynamics integreret med Intelecom giver godt overblik over interaktionen med kunderne. Brugere får adgang til en automatisk samtalelog over alle opkald, der modtages og behandles i Microsoft Dynamics, sammen med bemærkninger om henvenderen. Indsatsen kan nemt overvåges gennem realtidsrapportering og letlæste dashboards. Dette forenkler det kontinuerlige arbejde med at forbedre kontaktcentrets effektivitet.

Kontakt os hvis du vil vide mere om hvordan du integrerer Microsoft Dynamics med Intelecom!

Integration af kontaktcenterløsningen i CRM systemet giver håndgribelige fordele som:

Reducering af gennemsnitlig behandlingstid

Samlet overblik over kunden

Flere sager kan løses ved første henvendelse