Integration med Oracle

oracle-logo

Opnå en endnu bedre kundeoplevelse med éngangsintegration i skyen

Få fuldt udbytte af din CRM-løsning fra Oracle ved at integrere den med Intelecoms kontaktcenterløsning. Hvis du integrerer dit Oracle-CRM-system med Intelecom, kan dine agenter se kontaktinformation, aktivitetslog og sagsbemærkninger for hver enkelt kunde i en enkelt grænseflade. Dermed får agenterne muligheder for at levere en mere engagerende kundeoplevelse – samtidig med, at du strømliner kontaktbehandlingen, øger kundefastholdelsen og forbedrer bundlinjen.

Med adgang til personlige oplysninger om kunden kan dine agenter være mere proaktive, give mere præcise svar og løse flere problemer i løbet af den første samtale.

Centrale funktioner og fordele ved integration:

  • Med det samme, du tager telefonen, får du vist relevant information om kunden, som hjælper dig med at give et tilpasset svar.
  • Indbyggede funktioner til kontrol af samtaler giver god ledelse og øget produktivitet.
  • “click-2-dial”-funktion med adgang til alle telefonnumre i Oracle gør, at agenten sparer tid.
  • Du sparer tid gennem automatisk logføring af samtalen og automatisk udfyldning af relevante felter.
  • Den kompetencebaserede dirigering gør, at henvendelserne ikke kun bliver besvaret af den agent, der først bliver tilgængelig, men af den bedst kvalificerede og først ledige agent.

Øget produktivitet
Intelecom integreret med Oracle gør, at agenterne ikke længere behøver at skifte mellem applikationer og manuelt overføre data fra én applikation til en anden. Med Intelecoms “klik-2-dial”-funktion kan agenterne ringe direkte fra Oracle. Dette resulterer i færre fejltastninger og øget produktivitet.

Kontakt os hvis du vil vide mere om hvordan du integrerer Oracle med Intelecom!

Integration af kontaktcenterløsningen i CRM systemet giver håndgribelige fordele som:

Flere sager kan løses ved første henvendelse

Samlet overblik over kunden

Reducering af gennemsnitlig behandlingstid