Intelecom User Management

Administration af brugerprofiler

Gennem administration af brugerprofiler kan man sørge for, at agenternes tid og kompetenceområder udnyttes bedst muligt for at øge effektiviteten og produktiviteten i kontaktcentret. Intelecoms brugervenlige webgrænseflade gør det nemt at tilføje, slette eller foretage ændringer i en agentprofil.

For at opnå en bedre overvågning af præstationsniveauet kan ledere følge med i, hvad agenterne gør, både i realtid og gennem historiske rapporter. For at disse rapporter skal blive så nøjagtige som muligt, kan ledere oprette forskellige pausevarianter for agenterne. Dette giver lederne en komplet oversigt over, hvordan agenterne bruger deres tid.

Fordele ved administration af brugerprofiler:

  • Det er let at opdatere brugerprofilerne. Man har dermed til enhver tid den information, man skal bruge for at udnytte agenterne bedst muligt.
  • Der kan hurtigt oprettes forskellige “pausevarianter” til registrering af agenternes tid når de ikke er ledige for henvendelser.
  • Det er nemt at følge med i, hvem der gør hvad hvornår, både i realtid og historisk.
  • Agentens præstationsniveau er hele tiden synligt, så man kan træffe beslutninger om oplæring og vejledning.