Intelecom E-mail

E-mail og fax

Kundeservice ved hjælp af e-mail med Intelecom

Kommunikation pr. e-mail er stadig det foretrukne valg for mange. Efterhånden som kontaktcentre bevæger sig mere hen imod kundeengagementscentre, betyder muligheden for håndtering af alle kanaler via én integreret løsning, at der kan opnås central styring af alle medier. Samtidig kræver kundeservice stadig hurtige svar og løsninger allerede i første forsøg, så derfor har medarbejderne behov for øjeblikkelig adgang til forespørgsler.

Intelecom giver organisationer mulighed for at implementere viderestilling baseret på færdigheder i køer, uanset hvilken kanal en kunde bruger. Det kan dreje sig om telefonopkald, sociale medier, sms’er eller e-mail. Alle kanaler håndteres ved hjælp af den samme intelligente viderestillingsalgoritme, hvilket sikrer, at alle forespørgsler uanset medietypen besvares af den første ledige medarbejder, der er bedst egnet til opgaven.

Intelecom inkluderer en komplet kundeserviceløsning til e-mail, som gør det muligt for kontaktcentre at:

  • Viderestille forespørgsler pr. e-mail og sætte dem i kø, så de kan blive behandlet af en medarbejder med de relevante færdigheder.
  • Modtage en fax via en e-mail.
  • Overføre e-mails til en anden medarbejder eller til en anden kø samt sætte dem på hold i en personlig kø.
  • Håndtere hele kundeinteraktionen, selv hvis kunden vælger at bruge flere kommunikationskanaler, f.eks. tale, sociale medier, sms eller webchat.
  • Få adgang til indbyggede vidensbaserede løsninger, så medarbejderne kan komme med nøjagtige løsninger.
  • Måle præstationen for kundeservice pr. e-mail ved hjælp af et omfattende udvalg af rapporter.

Som et ægte cloud-baseret kontaktcenter med flere kanaler (tale, e-mail, sms, sociale medier og webchat) giver Intelecom medarbejderne et samlet overblik over kundernes interaktion med organisationen uanset den brugte kanal, hvilket gør det muligt at identificere den enkelte kundes behov og forbedre kundeservicen.