Integration

Mulighederne er uendelige med Intelecom Integration

Intelecoms kontaktcenterløsning kan fungere sammen med, rapportere til eller endda integreres i alle tredjepartsmiljøer. Dette er muligt takket være en række unikke integrations muligheder, der er indbygget i Intelecoms løsning, samt skræddersyede integration.

Uanset integrationsbehovet vil Intelecoms erfarne løsningsarkitekter samarbejde med dig om at sammensætte den helt rigtige løsning til dit kontaktcenter. Over 70 % af Intelecoms medarbejdere er teknikere. Innovation er derfor en del af vores kultur.

Følgende er bare nogle få af de tredjepartsapplikationer, Intelecom kan integreres med, så det er muligt at opbygge et komplet cloud-baseret kontaktcenter med righoldig funktionalitet:

  • Som applikationsspecialist kan Intelecom hjælpe dig med at lave et strømlinet, integreret system. Vi kobler dine CRM-systemer sammen, så kontaktcentret bliver mere effektivt og produktivt.
  • Intelecoms kontaktcenterløsning interagerer uden problemer med brancheførende talegenkendelsesapplikationer og betyder, at du kan gøre livet lettere for dine kunder, samtidig med at du sparer penge.
  • Intelecom støtter også hybridmiljøer med telefoniudstyr fra forskellige producenter, herunder mobilenheder uden for virksomhedens infrastruktur.ct centre.
  • Intelecom tlbyder en række løsninger til tilpasset integration, der gør, at virksomhedens systemer får adgang til viden og funktioner i Intelecom ved hjælp af programmeringsgrænseflader (API’er).