Effektiv og tilpasset kundeservice via telefon

Intelecom giver agenterne de værktøjer, de har brug for til effektivt at kunne håndtere telefonhenvendelser. Løsningen omfatter en række kraftige, specialiserede funktioner som Softphone, Dialer, IVR (Interactive Voice Response), Samtaleoptagelse og Callback.

Intelecoms telefonifunktioner i korte træk:

  • Med Intelecom Softphone kan agenterne besvare opkald direkte fra deres computer. De er ikke længere afhængige af fastnet- eller mobiltelefon eller andre eksterne telekommunikationsenheder.
  • Intelecom Dialer gør kontaktcentre og salgsorganisationer i stand til effektivt at foretage udgående opkald. Intelecom understøtter tilstandene Preview, Power og Predictive samt CRM-integrationer.
  • Intelecom IVR gør det muligt for kunden selv at udføre enkle transaktioner – de kan f.eks. tjekke saldoen på bankkontoen, indtaste måleraflæsninger og bestille varer – når som helst på døgnet, uden at du skal bruge ekstra bemanding, og uden at der påløber ekstra driftsomkostninger.
  • Intelecom Recording gør, at brugerne kan administrere deres lydfiler og bestemme, hvilke telefon- eller chatsamtaler der skal optages. Funktionen gør også, at kontaktcenterlederne kan optage en vis procentdel af henvendelserne, eller at de kan lave optagelser på bestemte tidspunkter.
  • Intelecom gør det muligt at håndtere alle slags forespørgsler om tilbageringning, uanset om de kommer via telefon, pr. SMS eller fra websteder. Kunderne kan dermed hurtigt og nemt tage kontakt uden at skulle stå i kø.

Fordele ved Intelecom Voice:

  • Den ergonomiske og brugervenlige grænseflade gør, at agenter kan tage løsningen i brug med begrænset eller ingen oplæring.
  • Intelecom er lokationsuafhængig. Intelecomplatformen gør det muligt for agenter at logge på og arbejde i kontaktcentret, uanset hvor man befinder sig. Intelecom er dermed den perfekte løsning til dem, der arbejder hjemme eller andre steder uden for virksomheden.
  • Muligheden for at overføre samtaler hurtigt via søgefunktionen i Intelecom forbedrer kundeoplevelsen og reducerer den tid, der bruges, indtil sagen er løst.
  • Indkommende forespørgsler bliver automatisk videredirigeret til den rette agent for at sikre, at de besvares hurtigt af agenter med den rette viden.
  • Agenterne kan se køen i realtid og følge med på deres egne præsentationer, hvilket gør det nemmere at foretage justeringer i praksis og gennemføre konkrete forbedringer af, hvordan de håndterer kundeservicen.
  • Intelecom giver agenterne vigtig information om personer, der ringer ind. Agenterne har også adgang til en effektiv søgefunktion. Løsningen kan integreres med et hvilket som helst CRM-system og kan kobles sammen med andre kataloger fra for eksempel Microsoft Outlook, Microsoft Lync og IBM Sametime.
  • Intelecom arbejder kontinuerligt med at gøre kontaktcenterteknologien mere funktionel og brugervenlig. Fordi løsningen er skybaseret, har du altid adgang til den seneste version. Der er ingen nedetid, og du skal ikke bruge tekniske ressourcer internt i virksomheden.