Yderligere moduler

Gør kundeservicen bedre med Intelecoms tillægsmoduler

Ud over at levere en komplet kontaktcenterløsning tilbyder Intelecom en række tillægsmoduler, som alle er udformet med det formål, at du skal kunne levere en bedre kundeoplevelse.

Intelecom leverer følgende tillægsmoduler:

  • Intelecom Ticket-håndtering er et tillægsmodul, som giver kontaktcentre et komplet værktøjssæt til både avanceret e-mailhåndtering og sagsbehandling.
  • Intelecom Workforce Management er en skybaseret løsning til bemandingsplanlægning, der understøtter muligheden for at planlægge bemanding for flere kanaler. Den er baseret på Verint-software og er udformet til at hjælpe organisationer med at skabe et komplet overblik over det arbejde, der udføres i virksomheden, medarbejdernes aktiviteter og de involverede processer.
  • Intelecom har investeret i at opnå PCI DSS-compliance. Ved at samarbejde med Intelecom vil kontaktcentre kunne drage fordel, hvad angår sikkerhed og PCI-kontrol.
  • Intelecom Speech Analytics er en løsning til samtaleanalyse, som gør det muligt for organisationer at indsamle og analysere værdifuld feedback fra tusindvis eller til og med millioner af kundesamtaler. Denne feedback kan bruges til at understøtte hurtigere og endda forbedre beslutninger om tjenester og kompetencer samt til at iværksætte korrigerende tiltag, når det er nødvendigt.