Speech Analytics

Speech analytics fra Intelecom

Intelecom Speech Analytics gør det muligt for organisationer at indsamle nyttig feedback fra tusindvis eller endda millioner af kundeopkald, som kan bruges til at opnå hurtigere og forbedret beslutningstagning og om nødvendigt indføre forbedringer. Intelecom Speech Analytics blev udviklet i samarbejde med Verint og betyder, at virksomheder i alle størrelser nu kan drage nytte af denne markedsførende cloud-baserede Speech Analytics-løsning.

I modsætning til traditionelle server baserede løsninger koster Intelecom Speech Analytics mindre, er hurtigere at implementere, kræver ingen udgifter til hardware, er let tilgængeligt for eksterne medarbejdere og kan nemt skaleres op og ned i henhold til skiftende arbejdsmæssige behov.

Desuden kan Intelecom Speech Analytics bearbejde, bibeholde og udvinde hele indholdet fra opkald og ikke bare som tidligere definerede nøgleord og vendinger. Det genkender accenter, dialekter og slang og kan endda håndtere specialtermer som teknisk terminologi eller fagterminologi.

Intelecom Speech Analytics er designet til proaktiv rapportering om væsentlig kontaktcenteraktivitet baseret på automatiseret trendanalyse af termer, vendinger og kategoriaktivitet fordelt over flere tidsperioder. Hvis et bestemt ord eller en bestemt vending eller kategori bruges mere eller mindre på en statistisk betydningsfuld måde, registreres det automatisk som en kundeadfærdsindikator.

Fordelene ved Intelecom Speech Analytics:

  • Den selvlærende Category Wizard kan automatisk analysere og kategorisere opkald baseret på, hvordan kunderne udtrykker sig. Det giver organisationer en effektiv konkurrencemæssig fordel og mulighed for korrekt håndtering eller løsning af problemer, før de eskalerer.
  • Løsningen omfatter en unik “TellMeWhy”-funktion, der kan hjælpe organisationer med hurtigt at identificere potentielle tilgrundliggende årsager til bestemte opkald. Det kan især være nyttigt, når det drejer sig om at identificere kritiske oplysninger, der muligvis ellers ikke ville fremgå – f.eks. gentagne referencer til en konkurrents tilbud eller et mønster med kundeutilfredshed med et bestemt produkt eller en bestemt service.
  • Organisationer kan bruge Intelecom Speech Analytics til at udpege omkostningsfaktorer, trends, konkurrencetrusler og muligheder, identificere styrker og svagheder for processer og produkter og få indblik i, hvordan markedet tager imod tilbud.
  • Unik funktionalitet afslører og analyserer trends, der måske ellers kun ville blive opdaget ved at lytte til tusindvis af opkald.
  • Giver en mere tydelig forståelse af motivationsfaktorerne bag kundeloyalitet i virksomheden.