Ticket-håndtering

Ticket-håndtering – en tillægsløsning til sagsbehandling

Mange selskaber har en CRM-strategi, der omfatter kontaktcentret. Gennem CRM-integrationer kan man få et 360-graders overblik over alle kundehenvendelser.

Virksomheder, der ikke bruger CRM på denne måde, kan bruge en Ticketingløsning til sagsbehandling og dermed få et tilsvarende overblik. De har dermed en perfekt løsning, der kan gøre det muligt at følge med i kundedialogen over tid og at tildele sagsnumre til skriftlige henvendelser.

Gennem Intelecoms kontaktcenterløsning kan alle indkommende forespørgsler videredirigeres og fordeles til den rette agent. Løsningen tilbyder omfattende muligheder i forhold til, hvordan henvendelser skal behandles og sættes i kø. Dermed får kontaktcenterledere fuld kontrol over kontaktcentrets nøgleindikatorer (KPI’er).

Ticketing tilbydes i form af et tillægsmodul, som giver kontaktcentret et komplet værktøjssæt til både administration af kontaktcentret og til sagsbehandling.

Intelecom Ticketing har flere funktioner, f.eks.:

  • tildeling af sagsnumre til indkommende henvendelser for at sikre nem identifikation og behandling
  • automatiske svar på grundlag af nøgleord i indkommende e-mails
  • forhåndsdefinerede svar, så agenterne sparer tid
  • sammenlægning af sagsnumre, som vedrører den samme sag, så man undgår dobbeltarbejde og forbedrer kvaliteten af svarene