Workforce Management

Intelecom Workforce Management

Efterhånden som kontaktcentre udvikler sig til at blive strategiske forretningsenheder, er det nødvendigt at finde den rette balance mellem reducerede omkostninger og øget kunde- og medarbejdertilfredshed. Intelecoms cloud-baserede workforce management-løsning (WFM), som drives af Verint, er designet med henblik på at hjælpe organisationer med at opnå et komplet overblik over det arbejde, virksomheden udfører, medarbejdernes aktiviteter og de involverede processer.

Intelecoms samarbejde med Verint betyder, at virksomheder i alle størrelser nu kan nyde godt af en fuldt integreret WFM-løsning.

Intelecom WFM er ideel til virksomheder med flere beliggenheder, fordi brugerne logger på fra en hvilken som helst placering nationalt eller internationalt via Intelecoms sikre webportal. Desuden kan nye brugere og placeringer tilføjes øjeblikkeligt, hvilket gør systemet meget hurtigt at skalere.

Intelecom WFM måler og udnytter de enkelte medarbejderes talenter og præferencer og matcher deres færdigheder og evner med virksomhedens mål og kundebehovet, så der opnås optimale arbejdsplaner. Det betyder, at risikoen for overbemanding reduceres, overarbejde minimeres, og medarbejderne får de arbejdsplaner, de foretrækker. Desuden automatiserer Intelecom WFM rutinemæssige administrative opgaver, så supervisorerne får mere tid til at coache medarbejderne.

Intelecom WFM kan hjælpe organisationer med at reducere omkostningerne ved at tilpasse bemandingen efter behov, bane vejen for forretningsvækst og gode driftsresultater samt forbedre medarbejdernes effektivitet og fastholdelsen af medarbejdere.

Fordelene ved Intelecom Workforce Management:

  • Giver fuld skalerbarhed, fleksibilitet og sikkerhed.
  • Den perfekte løsning til virksomheder med flere kontorplaceringer, fordi brugerne får adgang via den webbaserede portal.
  • Gør det muligt for organisationer at udnytte præstationsoplysninger til at opnå gode driftsresultater, overholde serviceniveauaftaler og nå virksomhedens mål.
  • Udarbejder nøjagtige prognoser for den daglige og langsigtede arbejdsbelastning med mulighed for at spore tendenser den enkelte dag i forhold til prognosen og hurtigt skride til handling.
  • Giver optimale arbejdsplaner, så serviceniveauet forbliver ensartet og omkostningseffektivt, samtidig med at der tages højde for medarbejdernes evner, færdigheder og præferencer..
  • Realiserer fordelene ved en virtuel arbejdsstyrke og giver mulighed for at samle tilgængelige ressourcer inden for forskellige funktionsområder.
  • Overvåger medarbejdernes overholdelse af arbejdsplanen og gør det nemt at administrere undtagelser for telefon- og desktop-aktiviteter fra en enkelt skærm.
  • Udnytter ressourcerne maksimalt, administrerer talenter og identificerer mangler i færdighederne, så der opnås optimal produktivitet for kontaktcenteret.
  • Opnå strategisk kontrol over det cloud-baserede kontaktcenter med et tydeligt og komplet overblik over alle aktiviteter hele døgnet rundt og i realtid.