Vores team

Intelecom Danmark

Dag-Erik-Jørgensen
Dag-Erik Jørgensen
Country Manager
Rune Elvang
Rune Elvang
Sales & Channel Manager
Bettina Lip
Bettina Lip
Customer Service Manager
Jan Andersen
Jan Andersen
System Consultant
Kim Hansen
Kim Hansen
Key Account Manager
Kirsten Heesgaard
Kirsten Heesgaard
Contact Center Specialist

Koncern ledelse

Torkel Engeness
Torkel Engeness | CEO
CEO

Som CEO, for Intelecom Group, er det min rolle objektivt at teste de planer og initiativer ledelsesteamet intierer for at hjælpe os med at nå vores mål, som er, at hjælpe vores kunder i hele Europa levere enestående kundeservice.

Vi er en ordinær teknologi organisation der laver nogle ret ekstraordinære ting og former den måde det moderne kontakt center køres. Jeg er meget stolt over, at en række af vores kunder har vundet priser for kvaliteten af deres kundeservice og det giver mig stor glæde, at Intelecom har spillet en afgørende rolle i dette.

Alle 200+ medarbejdere i Intelecoms kontaktcenter division arbejder kollektivt sammen hen imod én vision, der allerede har vist sig at være en spektakulært succes. Licens væksten i Storbritannien er blevet fordoblet i de seneste 12 måneder som både nye og eksisterende kunder anerkender sikkerheden og stabiliteten i vores platform.

Jeg har været en del af teknologi, industrien i mere end 20 år, og det er lige nu nok det allermest spændende tidspunkt at være leder i et sådant selskab. Den måde kunderne ønsker at interagere med virksomheder er i konstant forandring – det er ikke så længe siden at sociale medier ikke engang blev betragtet, som en kanal for kundeservice henvendelser. Jeg tror de nye kanaler som WebRTC virkelig bidrager til at gøre kundeoplevelsen mindeværdig.

Fremadrettet er det vigtigste for os er at være tæt på vores kunder og lære af dem, for at sikre vores løsning er udnyttet til sit fulde potentiale. Fremtiden er meget lys for Intelecom!

Details
Dag-Erik-Jørgensen
Dag-Erik Jørgensen
Vice President Sales EMEA

Min rolle hos Intelecom består i at sælge vores løsning, så både kunderne og Intelecom tilføres værdi. Jeg er især på udkig efter muligheder for at hjælpe vores kunder i Danmark og Sverige og på det europæiske fastland, så vi kan sætte et større fodaftryk ved at hjælpe multinationale kunder.

Med over 15 års erfaring inden for salg af teknologi er jeg overbevist om, at tillid er altafgørende, når det drejer sig om at opbygge langvarige samarbejdsforhold med kunder. Vores kunder i Europa har tillid til, at vi leverer en solid løsning, der kan hjælpe dem med at nå deres kundeoplevelsesmål og tilfører betydelig værdi til deres organisation.

Jeg har arbejdet på en række store kundeengagementsinitiativer med institutioner som de norske skattemyndigheder og en norsk faglig og social organisation. Mit syn på kontaktcenterets funktion er, at det kommer til at udgøre kernen i enhver organisation. Det bliver afgørende for implementering af alle kontaktcenterløsninger, at der introduceres forskellige back office-funktioner, og at løsningen kan integreres i forskellige systemer. Intelecom kan gøre alt dette og mere til, og desuden betyder platformens pålidelighed og stabilitet, at Intelecom er en af de mest indflydelsesrige aktører på markedet.

Details
Børge Astrup
Børge Astrup
Managing Director Customer Contact

Min rolle er meget varieret, og på en vilkårlig dag er jeg involveret i en række forskellige arbejdsprocesser, hvor vi diskuterer markedstrends, metoder, hvorpå Intelecom Connect kan tilføre mere værdi til kunderne, inklusive salg af løsninger, strategier for, hvordan vi øger kundekredsen, og hvordan vi udbygger forholdet til de eksisterende kunder.

Med over 10 års erfaring i softwareindustrien og æren af at arbejde for nogle fantastiske store virksomheder som f.eks. Visma kender jeg alt til de driftsmæssige udfordringer, vores kunder står over for på daglig basis. Det er min opgave at forvandle disse udfordringer til muligheder for Intelecom.

Det er en spændende tid at være en del af kundeoplevelsesmarkedet. Fremadrettet tror jeg, at SaaS (Software-as-a-Service) vil fortsætte med at vokse, og de løsningsudbydere, der ikke kommer denne trend i møde, vil forsvinde. Jeg er glad for at være en del af en organisation, der var en af de oprindelige pionerer inden for cloud-baseret databehandling, og som vil fortsætte med at være førende inden for levering af cloud-baserede løsninger.

Jeg er meget optimistisk angående de muligheder, Intelecom har for at hjælpe sine kunder med at nå nye højder inden for kundeservice og opnå driftseffektivitet via intelligente og automatiserede tjenester.

Details
Thomas Rødseth
Thomas Rødseth
Vice President of Product & Marketing

Som vicedirektør for produkt og marketing er det min rolle at udvikle og lancere en kundeengagementsløsning i verdensklasse med flere kanaler.

En del af mit job går ud på at rejse rundt i verden og møde folk fra kontaktcenterbranchen, høre om deres udfordringer og diskutere, hvordan disse udfordringer kan løses. Jeg lærer altid noget nyt og kommer hjem med nye ideer, plus jeg får mødt nogle virkelig inspirerende mennesker. Blandt dem finder man vores loyale kunder, som vi har samarbejdet med i 10 år, f.eks. den nordiske forsikringskoncern If og det britiske vandforsyningsselskab Affinity Water.

Jeg har arbejdet i telekommunikationssektoren i Europa i over 20 år, herunder i store virksomheder som O2 og Telenor. Jeg har en baggrund inden for ledelse af et stort kontaktcenter med over 1.000 medarbejdere, hvilket vil sige, at jeg har personlig erfaring med at forsøge at opnå driftseffektivitet og samtidig give en god kundeoplevelse.

Kvalitet og brugervenlighed er centralt for mine produktudviklingsprincipper. Jeg er ikke bare ansvarlig for at udvikle løsninger, men for at udvikle løsninger af god kvalitet. Det er vi i stand til via en agil cloud-baseret model. På samme måde som med applikationer i vores privatliv, såsom Google, Evernote og Facebook, ønsker vi, at vores løsninger tilfører reel værdi til vores kunders liv.

Details
Jo Sverre Lindem
Jo Sverre Lindem
Vice President of Operations

Som driftsansvarlig er det min opgave at holde styr på drift, udvikling, implementering og supportteams. Jeg er ansvarlig for levering af en robust og skalerbar tjeneste til vores kunder, som sikrer høj tilgængelighed, ydeevne og stabilitet for platformen.

Jeg har arbejdet i software-/telekommunikationsbranchen i over 25 år i nogle fantastiske virksomheder. Der er rigtig meget, som har ændret sig – især inden for de sidste 10 år. Men jeg ser virkelig frem til at opleve, hvad det næste årti vil bringe i kontaktcenterbranchen. Jeg tror på, at indholdsrige systemer vil gøre en stor forskel for, hvordan organisationer kommunikerer med forbrugerne. Takket være integrerede data og analysefunktioner bliver applikationerne bedre i stand til at reagere på og tilpasse sig til omgivelserne. Det kan virkelig gøre en mærkbar forskel for kunderne.

Ud over at fokusere på nuet og fremtiden for Intelecom Connect kan jeg godt lide at bruge min tid på at motivere mit team af tekniske eksperter. Ian Walker er en stor inspirationskilde for mig, når det drejer sig om at motivere sit team. Hans evne til at sammensætte et højtydende team, der systematisk overgår konkurrenterne, er virkelig bemærkelsesværdig.

Min vision for Intelecom er, at vores platform bliver det selvfølgelige valg for virksomheder, der ønsker at levere kundeservice i verdensklasse via flere kanaler. Vores vækst skal ske via førsteklasses kundesupport, bundsolid service og en løsning med righoldig funktionalitet.

Details
Niels Hodt
Niels Hodt
Chief Finance Officer

Som økonomidirektør er det min opgave at sikre, at virksomheden vokser på en rentabel og bæredygtig måde, så vi fortsat kan levere en uovertruffen service til vores kunder og være markedets foretrukne leverandør af kontaktcenterløsninger. En afgørende succesfaktor for Intelecom er at sikre, at vi har robuste, yderst professionelle og gennemtænkte interne processer lige fra innovation af løsninger og en professionel salgs- og forretningsvækstproces til den måde, hvorpå vi understøtter vores kunders succes – alt dette udmønter sig i tilfredse kunder og medarbejdere.

Noget af det vigtigste, jeg har lært i min over 25 år lange karriere, er, at de mest succesfulde virksomheder er dem, hvor der er fokus på kunderne. Hele omdrejningspunktet for organisationen er kundens behov og tilfredshed – ikke prisen eller produktet.

Jeg ser frem til at hjælpe Intelecom med at blive det indlysende valg for kunder, der ønsker innovative kontaktcenterløsninger, som er fremtidssikrede og klar til at servicere den næste generation af digitalt bevidste kunder.

Details

Bestyrelsen

Andreas Lysdahl
Andreas Lysdahl
Patrik Bø Egeland
Patrik Bø Egeland
Amund Skarholt
Amund Skarholt | Bestyrelsesformand
Gert W Munthe
Gert Munthe
Hallstein Mørk
Hallstein Mørk
Petter Dahl
Petter Dahl
Siri Steen Rønaas
Siri Steen Rønaas